Чудо од детета

Наталија Филиповић, српски језикШкола и учење, иако за већину представљају мучење, веома су важни детаљи живота без којих је живот непотпун. Ја волим школу јер сам увидела њену важност и учећи схватам колико ми, деца, заправо ништа не знамо, али школа је ту да нас научи о животу. Сви предмети у школи носе свој значај и када смо макар мало заинтересовани за њих, улазимо у један свет занимљивости и учење постаје игра.

Natalija FilipovicЈа ценим сваки предмет, а посебно ме је још од петог разреда заинтересовао српски језик јер сам схватила колико ми имамо богат језик. Тада, у петом разреду, ишла сам на такмичење из српског језика и освојила награде, али оне су биле у мојим рукама и у шестом и сада у седмом разреду. Од шестог разреда почела су да се буде у мени интересовања и за биологију јер ме одушевљава сложеност грађе и функција живих бића. Тада сам кренула и на такмичење из биологије и освајала награде. Учећи две године историју, схватила сам колико ми добро иде и увидела да је она стварно учитељица живота. На овакав начин у седмом разреду сам успела да одем на три републичка такмичења. Поред тога, седми разред није шала и веома је тежак, али ја сам успела све да постигнем јер је битно да верујемо у себе и оно што радимо, а и да то радимо с љубављу. Почела су републичка такмичења да се нижу као бисери и то је један предиван период мог живота. Прво такмичење је било из биологије на коме сам се провела савршено и задовољна сам резултатом. Била сам опуштенија него што сам очекивала, чак и на овом првом републичком такмичењу и било је то дивно искуство у Београду, дивном граду. Друго је било из историје, у Ивањици, које је такође било савршено, а резултат није био одличан, јер ја знам да могу много више, али битно је учествовати и провести се лепо. Треће такмичење било је из српског језика и то је моје најлепше такмичење икада. Провод је био једнако савршен као и на осталим такмичењима, али оно што је учинило ово такмичење најлепшим било је освајање првог места. Овим првим местом ја сам крунисала сва своја такмичења. Пресрећна сам због тога јер је ово награда за сав мој труд и драго ми је што су се исплатили сви изгубљени нерви. Велику захвалност дугујем најбољим наставницима који су ме учили, бринули о мени и веровали ми. Зато, ако желите овакве предивне успехе, морате да пробате то што желите, да се потрудите, верујете у себе и будете позитивни јер „Какве су ти мисли, такав ти је живот“.

Наталија Филиповић

Оставите одговор

